Splošni pogoji poslovanja

Spletna trgovina razsvetljava.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi Kontakt, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja

Razsvtljava.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Lifetime Svetila d.o.o., Rusjanov trg 9, PE: Trpinčeva ulica 39, 1000 Ljubljana, v nadaljevanju ponudnik oz. upravitelj. Splošni pogoji spletne trgovine razsvetljava.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.razsvetljava.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji poslovanja. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.razsvetljava.si. Upravitelj spletne trgovine razsvetljava.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja spletne trgovine razsvetljava.si kadarkoli. O spremembah splošnih pogojev poslovanja bodo uporabniki obveščeni na spletnih straneh razsvetljava.si.
Z registracijo oz. izvršitvijo nakupa vsak obiskovalec spletne trgovine razsvetljava.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine razsvetljava.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Pogoji nakupa

Naročanje:
Naročanje blaga poteka preko spletne košarice. Ob prvem nakupu se lahko registrirate, lahko pa nakupujete tudi kot gost, nadaljnji nakupi pa se izvedejo z uporabniškim imenom in geslom. Nakup izdelkov je možen ne  le registriranim uporabnikom spletne strani temveč tudi neregistriranim uporabnikom, vendar le s predhodnim plačilom. Pred pošiljanjem naročila, je potrebno pravilno vnesti podatke za račun in dostavo. Poslano košarico z vsemi podatki in izbranimi izdelki bomo upoštevali kot vaše naročilo. Naročila se sklepajo preko e-pošte, tako da potrošnika po e-pošti obvestimo glede na prejeto naročilo o terminu in stroških dobave. Naročila sprejemamo tudi telefonsko, v tem primeru potrošnika pozovemo, v kolikor ima možnost da naročilo pošlje po e-pošti, če te možnosti nima si podatke zapišemo v naš šifrant kupcev s pripisom dneva in ure potrošnikovega naročila.
Slike na spletni strani so simbolične! Trudimo se, da je napak na spletni strani čim manj, vendar so napake možne in niso izključene tako v ceni kot v opisih. Pridržujemo si pravico, da lahko cene in opise spreminjamo brez predhodne najave. V primeru napake, ugotovljene šele ob vašem oddanem naročilu, vas bomo o napaki obvestili preko e-pošte ali telefona ter vam posredovali popravljeno ponudbo.

Cene:
Ponudba na spletu velja za objavljene izdelke. Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Dobava blaga:
Vse izdelke, ki so na zalogi, vam dostavimo v času, ki je določen pri vsakem izdelku posebej, rok dobave je naveden v delovnih dneh brez sobot in nedelj ter praznikov. Velja za pošiljke znotraj Slovenije. V kolikor izdelkov v trenutku vašega naročila ne bi bilo na zalogi, se dobavni rok lahko tudi podaljša, naslednji rok pa vam sporočimo preko e-pošte ali telefona.

Pošiljanje artiklov po povzetju:
V kolikor se odločite za plačilo po povzetju se vam zaračuna ob nakupu dodatnih 0,97€ (Velja za Slovenijo). Te stroški vas bremenijo tudi v primeru naročila nad 35€. Dostavni službi lahko plačate z gotovino ali s kartico. Zato morate biti ob prevzemu prisotni.
Če boste v času dostave kljub temu odsotni, lahko kasneje naročeno pošiljko dvignete in plačate na najbližjem paketomatu 24 ur na dan – Mercator, BigBang, OMV ali GLS PAKETOMAT. Pred dostavo vas kurir kontaktira s klicem ali SMSom. V kolikor se odločite za plačilo s kartico se vam zaračuna provizija banke v višini 1,43 % vrednosti paketa.

V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in jo bo dostavna služba vrnila na naše stroške k nam, vam bomo zaračunali dodatne stroške.

Kupec

Kupci v spletni trgovini razsvetljava.si so lahko fizične in pravne osebe. Fizične osebe pri nakupu dodatno varuje Zakon o varstvu potrošnikov. Uporabniki jamčijo za skladnost podatkov podanih pri registraciji in v procesu nakupa. Družba si v primeru kupčevih napak, zlorab ali kršitev pridržuje pravico do uveljavljanja zahtevkov za nastalo škodo.

Plačila-plačilni pogoji

V razsvetljava.si spletni trgovini nudimo vrsto različnih kombinacij načinov dostave in plačil za različne izdelke. Kaj to pomeni za vaše naročilo, boste najlažje in najhitreje preverili tako, da željene izdelke naložite v košarico in skrbno sledite navodilom. V treh korakih pred oddajo naročila vam med vsemi možnostmi ponudimo le tiste načine dostave in plačil, ki so za izbrane izdelke v košarici na voljo:

  • plačilo po povzetju z gotovino (dostava)
  • Neposredna bančna transakcija/plačilo s predhodnim nakazilom
  • Plačilo s kreditno kartico

GLS, banke in mobilni operaterji uporabnikom za vsako plačilo obračunajo provizijo skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev Razsvetljava.si spletne trgovine. V postopku naročila lahko izbirate med načini plačila, ki so skladni z izbranimi izdelki, načinom dostave ter vrsto kupca. Priporočamo nakup s predhodnim plačilom, ki ga lahko najceneje izvedete preko vaše banke. Nakup s predhodnim plačilom preko vaše banke še posebej priporočamo v primerih, ko kupujete dražje izdelke ali pa oddajate naročilo, ki ga boste prejeli v več pošiljkah.

Kupcem omogočamo nakupe z različnimi rednimi in promocijskimi popusti. Pri nakupu se popusti ne seštevajo. Objavljene cene vključujejo največje možne spletne popuste.

Plačilo s predhodnim nakazilom

Priporočamo kot cenovno najugodnejši način plačila! Naročeno blago lahko na vaši banki ali spletni banki plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja upravitelja Lifetime Svetila d.o.o. št. SI56 6100 0001 4380 015 (Delavska hranilnica d.d.). Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem. S tem si boste zagotovili hitrejšo izvedbo. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun. Prosimo, da upoštevate, da prejeta naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil na naš račun, tako da se lahko stanje zaloge v času prejema vašega plačila razlikuje od stanja zalog v času oddaje naročila.

Plačilo po povzetju

V kolikor se odločite za plačilo po povzetju se vam zaračuna ob nakupu dodatnih 0,97€ (velja za Slovenijo). Te stroški vas bremenijo tudi v primeru naročila nad 35€. Dostavni službi lahko plačate z gotovino ali s kartico. Zato morate biti ob prevzemu prisotni.
Če boste v času dostave kljub temu odsotni, lahko kasneje naročeno pošiljko dvignete in plačate na najbližjem paketomatu 24 ur na dan – Mercator, BigBang, OMV ali GLS PAKETOMAT. Pred dostavo vas kurir kontaktira s klicem ali SMS-om. V kolikor se odločite za plačilo s kartico se vam zaračuna provizija banke v višini 1,43 % vrednosti paketa.
V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in jo bo dostavna služba vrnila na naše stroške k nam, vam bomo zaračunali dodatne stroške. 

Pozor!

Če kupujete dražje izdelke ter v primerih, ko boste pošiljko prejeli v več paketih, priporočamo nakup s predhodnim nakazilom preko vaše banke oz. spletne banke. Prihranili boste!

 

Plačilo s kreditno kartico

Če se odločite za plačilo s kreditno kartico lahko plačate s kartico MasterCard®, Visa, American Express (preko spletnega plačila), Diners Dicover ter preko Paypal vtičnika.
Pri plačilu s kreditno kartico vam dodatno zaračunamo provizijo v višini 0,40€.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na [email protected] za kreditiranje kartice ali vračila kupnine. Plačilo z vrednostnicam ni mogoče.

Pri plačilih nad 1.000,00 € mora izvajalec plačilnega prometa skladno z Uredbo (ES) 1781/2006 Evropskega parlamenta in sveta, preveriti vaše podatke. Na podlagi osebnega dokumenta je potrebno na hrbtno stran posebne položnice zabeležiti podatke, ki so potrebni ob vnosu položnice v računalnik, in sicer: vrsto dokumenta, številko osebnega dokumenta, kraj izdaje osebnega dokumenta in državo izdaje osebnega dokumenta. Pri plačilih nad 15.000,00 € je potrebno v računalnik vnesti še: kraj rojstva, datum rojstva in davčno številko.
Priporočamo plačilo s predhodnim nakazilom na naš transakcijski račun preko bank, ki je praviloma cenejše in enostavnejše!
Pridržujemo si pravico, da ta način plačila omogočimo le rednim strankam.

Stornacija naročila / odstop od pogodbe :

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom  ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

•    previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
•    pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem  izdelkov, ki imajo lakirane površine, steklo
•    nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku
•    vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe
•    vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov.

Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa.

Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.
V primeru vračila kupec krije nastale stroške ki nastanejo pri vračilu pošiljke (poštnina-GLS).

Pri odpovedi naročila in vračilu blaga veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga navedena v b43.d členu Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa:
Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku 14 dni od prevzema izdelka, določenem za odstop od pogodbe.

Podjetje lahko na svoji spletni strani ponudi potrošniku tudi možnost, da elektronsko izpolni in predloži obrazec iz petega odstavka tega člena ali poda nedvoumno izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe. V takem primeru mu podjetje nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik. Potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe.

Lifetime Svetila d.o.o. se obvezuje, da v primeru odstopa od pogodbe nemudoma oziroma najpozneje v 30 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Obrazec za izstopno izjavo lahko najdete TUKAJ.

Vračilo blaga:

Če Vam naročeni izdelek ne ustreza, ga lahko v roku 14 dni na vaše stroške vrnete. Potrošnik krije stroške vračila blaga. Izdelek, ki ga vračate, bomo zamenjali ali pa ga enostavno vzeli nazaj. Če ste izdelek že plačali, Vam bomo vrnili znesek v vrednosti vrnjenega blaga. Zamenjave ali vračila ne bomo mogli upoštevati za izdelke, ki so bili pri Vas doma poškodovani ali uporabljeni. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 

Vračilo blaga za pravne osebe:

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo):
»43.d člen:

Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona prenehajo obveznosti strank glede:

  • izpolnjevanja pogodbe ali
  • sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila za produkte. Stroški dostave in se ne upoštevajo pri vračlu plačila. Stroške dostave krije potrošnik sam.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.
Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena in a43.e člena tega zakona.«.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Vsi artikli so dobavljeni brez dekoracij ali električnih aparatov kateri so na sliki v kolikor to ni drugače navedeno

Stvarna napaka:

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
* artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
* artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
* artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
* je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Reklamacija

Reklamacije ne bomo upoštevali v naslednjih primerih:

  • neupoštevanje navodil za uporabo
  • popravilo svetila, sijalke s strani nepooblaščenih oseb
  • vgraditev neoriginalnih sestavnih delov
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe
  • če kupec ravna z izdelkom nestrokovno in malomarno
  • če je okvara posledica udarca strele ali drugih oblik višje sile
  • nepravilne priključitve, prenizke ali previsoke napetostI

Kupec ima pravico v garancijskem roku od garanta zahtevati brezplačno odpravo napake, oziroma, če ta ni mogoča v zakonskem roku, zamenjavo za nov, brezplačen, enak in brezhiben izdelek.

Obrazec za uveljavitev stvarne napake ali garancije lahko najdete TUKAJ.

POMEMBNO!

Izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani in zaprti v originalni embalaži.
Denar v vrednosti vrnjenih izdelkov vračamo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Če izdelek ni po Vaših pričakovanjih, se lahko obrnete na nas preko e-maila: [email protected] ali nas pokličite na tel.  01/810 99 03 in z veseljem vam bomo svetovali. Za vse vrnjene izdelke, kjer se izkaže, da je prišlo do poškodbe zaradi nepravilne oz. neprimerne uporabe, reklamacije ne moremo upoštevati. Kupcu v tem primeru zaračunamo stroške vračila izdelka na njegov naslov. V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni obliki in količini vrniti prodajalcu v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v 14 dneh po prejemu blaga le-to vrne prodajalcu. Strošek vračila blaga pri odstopu od pogodbe bremeni potrošnika, razen ob predhodnem dogovoru ponudnika/upravitelja.

 

Garancija

Vsak izdelek ima garancijo kot je navedeno na embalaži oz strani s predstavitvijo artikla ali na računu. Predložitev računa je obvezna.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Pri prostovoljni garanciji veljajo isti pogoji kot pri reklamaciji ali obvezni garanciji oz odstopu od pogodbe.

Podatki – varovanje podatkov:

Vaši podatki so pri nas računalniško obdelani in varovani v skladu z vsemi veljavnimi predpisi. Kupec soglaša, da se na elektronski naslov pošlje obvestila o Vašem naročilu. Vsa naročila pa si uporabniki lahko ogledajo tudi preko naše spletne strani.

 

Varovanje osebnih podatkov:

Lifetime Svetila d.o.o., se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Za nedoločen čas hranimo naslednje podatke naših kupcev:  ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Lifetime Svetila d.o.o. (račun, odstopno izjavo, elektronsko ali fax naročilo, telefonsko oz. ustmeno naročilo pisno zavedemo k računu oz. predračunu).
Navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Lifetime Svetila d.o.o. hrani  samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke naših kupcev: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Dostopnost:

Kot ponudnik storitev informacijske družbe omogočamo enostaven, neposreden in stalen dostop do:

  • svojih podatkov, vključno s svojim elektronskim naslovom,
  • podatkov o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco z navedbo registra oziroma evidence in številke vpisa,
  • podatkov o obveznosti plačila davka na dodano vrednost in s tem povezanih predpisanih podatkov.

Uradni list RS, št. 98/2004 z dne 9. 9. 2004: 2. člen ZVPot

Pritožbe in spori:

Lifetime Svetila d.o.o., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem Lifetime Svetila d.o.o., lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01/810 99 03 ali po elektronski pošti na [email protected] Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Lifetime Svetila d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da do medsebojne rešitve ne pride, je za reševanje sporov pristojno sodišče v kraju bivanja kupca oz. potrošnika.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Lifetime Svetila d.o.o. Ljubljana, april 2017