Dostava in plačila

Plačila

V razsvetljava.si spletni trgovini nudimo vrsto različnih kombinacij načinov dostave in plačil za različne izdelke. Kaj to pomeni za vaše naročilo, boste najlažje in najhitreje preverili tako, da željene izdelke naložite v košarico in skrbno sledite navodilom. V treh korakih pred oddajo naročila vam med vsemi možnostmi ponudimo le tiste načine dostave in plačil, ki so za izbrane izdelke v košarici na voljo:

  • plačilo po povzetju z gotovino (dostava)
  • Neposredna bančna transakcija/plačilo s predhodnim nakazilom

  • plačilo s kreditno kartico

GLS, banke in mobilni operaterji uporabnikom za vsako plačilo obračunajo provizijo skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev Razsvetljava.si spletne trgovine. V postopku naročila lahko izbirate med načini plačila, ki so skladni z izbranimi izdelki, načinom dostave ter vrsto kupca. Priporočamo nakup s predhodnim plačilom, ki ga lahko najceneje izvedete preko vaše banke. Nakup s predhodnim plačilom preko vaše banke še posebej priporočamo v primerih, ko kupujete dražje izdelke ali pa oddajate naročilo, ki ga boste prejeli v več pošiljkah.

Kupcem omogočamo nakupe z različnimi rednimi in promocijskimi popusti. Pri nakupu se popusti ne seštevajo. Objavljene cene vključujejo največje možne spletne popuste.

PLAČILO S PREDHODNIM NAKAZILOM

Priporočamo kot cenovno najugodnejši način plačila! Naročeno blago lahko na vaši banki ali spletni banki plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja upravitelja Lifetime Svetila d.o.o. št. SI56 SI56 6100 0001 4380 015 (Delavska hranilnica d.d.). Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem. S tem si boste zagotovili hitrejšo izvedbo. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun. Prosimo, da upoštevate, da prejeta naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil na naš račun, tako da se lahko stanje zaloge v času prejema vašega plačila razlikuje od stanja zalog v času oddaje naročila.

PLAČILO PO POVZETJU

V kolikor se odločite za plačilo po povzetju se vam zaračuna ob nakupu dodatnih 0,97€. Te stroški vas bremenijo tudi v primeru naročila nad 35€. Dostavni službi lahko plačate z gotovino ali s kartico. Zato morate biti ob prevzemu prisotni.

Če boste v času dostave kljub temu odsotni, lahko kasneje naročeno pošiljko dvignete in plačate na najbližjem paketomatu 24 ur na dan – Mercator, BigBang, OMV ali GLS PAKETOMAT. Pred dostavo vas kurir kontaktira s klicem ali SMS-om. V kolikor se odločite za plačilo s kartico se vam zaračuna provizija banke v višini 1,43 % vrednosti paketa.

V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in jo bo dostavna služba vrnila na naše stroške k nam, vam bomo zaračunali dodatne stroške. 

Pozor!

Če kupujete dražje izdelke ter v primerih, ko boste pošiljko prejeli v več paketih, priporočamo nakup s predhodnim nakazilom preko vaše banke oz. spletne banke. Prihranili boste!

PLAČILO S KREDITNO KARTICO

Če se odločite za plačilo s kreditno kartico lahko plačate s kartico MasterCard®, Visa, American Express (preko spletnega plačila), Diners Dicover ter preko Paypal vtičnika.
Pri plačilu s kreditno kartico vam dodatno zaračunamo provizijo v višini 0,40€.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na [email protected] za kreditiranje kartice ali vračila kupnine. Plačilo z vrednostnicam ni mogoče.

Pri plačilih nad 1.000,00 € mora izvajalec plačilnega prometa skladno z Uredbo (ES) 1781/2006 Evropskega parlamenta in sveta, preveriti vaše podatke. Na podlagi osebnega dokumenta je potrebno na hrbtno stran posebne položnice zabeležiti podatke, ki so potrebni ob vnosu položnice v računalnik, in sicer: vrsto dokumenta, številko osebnega dokumenta, kraj izdaje osebnega dokumenta in državo izdaje osebnega dokumenta. Pri plačilih nad 15.000,00 € je potrebno v računalnik vnesti še: kraj rojstva, datum rojstva in davčno številko.

Priporočamo plačilo s predhodnim nakazilom na naš transakcijski račun preko bank, ki je praviloma cenejše in enostavnejše!

Pridržujemo si pravico, da ta način plačila omogočimo le rednim strankam.

Dostava

Prevoz znotraj Slovenije – čas dostave

Večina izdelkov, ki jih lahko naročite na strani razsvetljava.si, je znotraj nekaj dni (1-3 dni) pripravljenih za dostavo, čeprav je včasih dobavni rok vendarle malo daljši. Prosimo Vas, da upoštevate, da se logistična obdelava v primeru predplačila, zaključi šele takrat, ko prejmemo Vaše plačilo na naš transakcijski račun oziroma sklenjeni kreditni pogodbi.

Vse izdelke, ki so na zalogi, vam dostavimo v času, ki je določen pri vsakem izdelku posebej, rok dobave je naveden v delovnih dneh brez sobot in nedelj ter praznikov. Velja za pošiljke znotraj Slovenije. V kolikor izdelkov v trenutku vašega naročila ne bi bilo na zalogi, se dobavni rok lahko tudi podaljša, naslednji rok pa vam sporočimo preko e-pošte ali telefona.

Dostavna služba Vas bo predhodno poklicala, da se dogovorite o točnem terminu dostave.
Če boste v času dostave kljub temu odsotni, lahko kasneje naročeno pošiljko dvignete in plačate na najbližjem paketomatu 24 ur na dan – Mercator, BigBang, OMV ali GLS PAKETOMAT.

Prevoz  je brezplačen za vse nakupe katerih skupna vrednost je nad 35,00 EUR.
V kolikor je vrednost nakupov manjša od 35,00 EUR je strošek dostave  3,47 EUR (z DDV).

Omejitve

Delna dostava

Dobavljive izdelke Vam dostavimo takoj in s tem zagotovimo čim hitrejšo dostavo. Izdelke, ki se razlikujejo po času dobave, Vam bomo dostavili v delnih dostavah takoj, ko bodo pripravljeni za odpremo.

Status dostave

Po prejemu Vašega naročila, Vam pošljemo elektronsko pošto s potrdilom o naročilu.

Zamuda pri dostavi

V kolikor Vaše naročilo ne bi prispelo točno, nas prosim kontaktirajte na telefonsko številko 01/810 99 03 ali na mail [email protected]. Nemudoma bomo poskrbeli, da boste Vaše naročilo prejeli v najkrajšem možnem času. Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk znaša do tri dni, pri čemer pa se le ta lahko zaradi različnih vzrokov na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti, …) podaljša.

Nedostavljive pošiljke

Če se Vaša pošiljka vrne z opombo »nedostavljivo«, jo posredujemo na oddelek za umik blaga. Prosimo Vas, da vzpostavite stik z nami, če dvomite v dostavljivost Vaše pošiljke in če je predviden datum dostave prekoračen že za 10 delovnih dni. V tem primeru se o nadaljnjih korakih dogovorite z našim servisom za stranke.

Dostavna služba

Pogoj za dostavo s tovornjakom so poti, ki so za tovornjake prevozne. Prosimo Vas, da nas obvestite, v primeru, če so poti, ki vodijo do Vašega doma za tovornjake neprevozne.

Dogovor o terminu dostave

Dostavna služba Vas bo predhodno poklicala, da se dogovorite o točnem terminu dostave.
V primeru, da ob dostavi niste doma, Vam dostavna služba pusti dopisnico, s katero lahko dvignete blago ali jih prosite za dostavo ob prej dogovorjenem terminu.

Dostava

Vaše naročilo bo dostavljeno na glavni vhod na izbranem naslovu. Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, hiši ali pisarni in namestitev izdelka niso vključeni v ceno. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni za prenos večjih in težjih izdelkov (večja svetila.) v višja nadstropja stanovanjskih zgradb in zagotoviti pomoč.

V primerih, ko v naslovu za dostavo navedete naziv podjetja, bo dostavna služba pošiljko izročila osebi, ki je pooblaščena za sprejem pošte v navedenem podjetju. V tem primeru priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite.

Če potrebujete dodatne informacije ali pojasnila o vsebini na tej strani, prosimo, da nam vaše vprašanje posredujete na naš kontaktni naslov, [email protected]!